CAS CRM

Software CRM de la liderul german de piață pentru CRM
în cadrul sectorului economic al întreprinderilor mici și mijlocii

Soluţiile CRM ale CAS pentru IMM-uri sunt produse CRM sigure, de viitor, care optimizează managementul clienţilor dumneavoastră în toate domeniile de afaceri şi susține loialitatea acestora.

Indiferent că este vorba de marketing, vânzări sau service – beneficiaţi de procedee eficiente, structurate pe o bază de date unitară. CAS este liderului german de piaţă pentru CRM pentru IMM-uri.

Customer Relationship Management (CRM) reprezintă o strategie care plasează în centru cel mai valoros capital al întreprinderii dumneavoastră: clienţii.

CAS CRM banner

Utilizaţi capitalul cel mai valoros
În multe întreprinderi zace capital valoros sub formă de cunoştinţe despre clienţi şi experienţe cu aceștia. Pe acest lucru se bazează ideea de bază a CRM: aceste cunoştinţe devin transparente şi valorificate în companie.

CRM este mai mult decât un software
Proiectele CRM erau alcătuite, în mod simplificat, în două părţi. Cea mai mare parte se referă la “regândirea” strategiei care s-a consacrat în întreprindere şi care trebuie să fie reinventată. Partea mai mică o reprezintă tehnologia, adică software-ul CRM care vă sprijină profesional în implementarea managementului pentru clienţi.

Avantaje CRM banner

Ce avantaje aduce CRM pentru companii

1

Interconectat datorită datelor centralizate

  • Toate departamentele şi angajaţii sunt interconectaţi într-un sistem unic.
  • În acesta pot fi integrate soluţiile Office, de economie a resurselor, arhivare etc.
  • Creează procese de muncă structurate şi automatizate, pentru mai multă eficienţă.
2

Valorificaţi cunoştinţele despre clienţi

  • Fişierele despre clienţi, cronologice, facilitează fidelizarea clienţilor.
  • Imagine de ansamblu 360° asupra clienţilor; toate comenzile, apelurile telefonice, contractele şi corespondenţa sunt disponibile printr-o apăsare de buton.
  • Evaluarea profilurilor clienţilor.
3

Control simplu asupra vânzărilor

  • Controlaţi campaniile de marketing şi vânzări în funcţie de segmente ţintă.
  • Comenzile sunt multiplicate prin intermediul unor elemente de Cross- and Up-Selling.
  • Recunoaşte şansele de vânzare potenţiale.
4

Angajaţi motivaţi şi service mai bun

  • Ajută angajații prin simplificarea task-urilor de rutină.
  • Angajaţii iau decizii argumentate şi intervin informați, deoarece au informaţiile necesare la îndemână.
5

Management Proactiv

  • CRM facilitează o planificare proactivă a resurselor şi a cheltuielilor, cât şi o determinare a timpilor şi costurilor necesari pentru proiecte.
  • Evaluări actuale şi control eficient în permanență.

Managementul profesional al clienţilor este necesar oricărei companii. Nu în cele din urmă, datorită proceselor din firmă mai bine organizate şi dumneavoastră economisiţi timp de muncă valoros.

crm desmond

De ce este un sistem CRM important?
CRM vă sprijină în demersul de a stabili un management eficient al clienţilor din compania dumneavoastră şi de a îndeplini procesele în funcție de cerinţele clienţilor dumneavoastră. CRM conferă transparenţă, eficienţă şi o memorie unică la nivel de companie pentru procese bine structurate.

Aflati mai multe detalii: www.cas-crm.ro

Vrei sa lucrezi cu noi?