Aplicatii

Suite de aplicatii Office

Actualul context economic presupune gasirea de noi solutii prin intermediul carora angajatii sa fie cat mai eficienti, dinamici si in acelasi timp flexibili in activitatea pe care o desfasoara.

Desmond va recomanda utilizarea suitelor de aplicatii Microsoft Office prin care puteti imbunatati colaborarea in cadrul companiei, asigurand accesul angajatilor de oriunde, oricand si de pe orice dispozitiv in deplina siguranta si protectie a informatiilor si documentelor confidentiale.

Aplicatii line of Business (CRM)

Microsoft Dynamcs CRM este o solutie performanta de managementul relatiei cu clientii (CRM) ce duce la cresterea  vanzarilor, eficienta sporita a activitatilor de marketing si optimizarea fiecarei interactiuni cu clientii.

Ea se adreseaza in egala masura atat celor care au nevoie de un management al vanzarilor de produse cat si celor care au activitati in sfera serviciilor.

Cu Microsoft Dynamics CRM transformati afacerea dvs. intr-o afacere dinamica.

Suite de aplicatii Office

Productivitate imbunatatita prin instrumentele specifice de lucru Office (Word, Excel, Power Point, One Note).

Comunicare sigura, prin clientul de e-mail Exchange.

Mobilitate in orice context, care iti permite sa creezi, sa editezi si sa partajezi documente atat de pe PC-ul de la birou cat si de pe dispozitivele mobile.

Colaborare extinsa pentru echipa, datorita instrumentelor care permit realizarea videoconferintelor de inalta calitate.

Sincronizare si organizare, prin optiunea de partajare a calendarelor cu ceilalti membri din echipa.

Securitate ridicata pentru pastrarea in siguranta a datelor companiei.

  • Office Home & Student 2016 (Word, Excel, PowerPoint si OneNote) – destinat utilizarii casnice sau elevilor si studentilor
  • Office Home & Business 2016 ( Word, Excel, Outlook, PowerPoint si OneNote) – utilizat cu precadere in cadrul companiilor mici si birourilor de tip home office
  • Office Standard 2016 ( Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, Publisher si Office Online) – destinat utilizatorilor business standard si care nu au nevoie de functionalitati avansate
  • Office Professional Plus 2016 Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Acces, OneNote, Publisher, Skype for Business si Office Online – include cele mai avansate functionalitati si este destinat utilizatorilor care au cerinte suplimentare cum ar fi Acces.

Office 365 este un serviciu complex, care eficientizeaza activitatea atat a firmelor mici si mijlocii cat si a corporatiilor. Solutia permite accesul de pe orice dispozitiv si din oricare locatie. Asigura protectia datelor, chiar si in afara biroului. In functie de planul ales, serviciul permite utilizarea aplicatiei Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, Access sau Publisher. Office 365 ofera, de asemenea, acces la servicii de server Exchange Online (email business), SharePoint Online (partajarea fisierelor) si Skype for Bussines (comunicare).

Cele mai uzuale subscriptii de Office 365

Subscriptii Office 365

Microsoft Dynamics CRM

Cu Microsoft Dynamics CRM transformati afacerea dvs. intr-o afacere dinamica, pentru ca pune la dispozitie o serie de beneficii:

  • Cresteti productivitatea echipei
  • Transformati informatia in avantaj competitiv
  • Cresteti veniturile si rata de inchidere a oportunitatilor
  • Sporiti eficienta activitatilor de marketing derulate
  • Cresteti calitatea serviciilor livrate

Cresteti productivitatea echipei dvs. cu ajutorul unei aplicatii  ce dispune de o interfata intuitiva, usor de utilizat si de inteles.

  • Folositi rapoarte si analize grafice de tip dashboard, cu facilitati de tip Office si export/import date si documente.
  • Folositi personalizarea rapida si extinderea solutiei pentru satisfacerea nevoilor unice ale organizatiei, prin customizari de tip drag-and-drop si instrumente de dezvoltare intuitive.
  • Permite accelerarea proceselor de aprobare, dialoguri asistate si fluxuri de lucru flexibile.
  • Monitorizati  si   masurati   grad   de indeplinire al obiectivelor de afaceri,  precum  lead-urile  provenite din  activitati  de marketing,  evolutia vanzarilor   si/sau   procentul   cazurilor  inchise   de   la   primul   apel,   cu   functii   complexe de management al obiectivelor.
  • Imbunatatiti fluxul informatiilor prin intermediul instrumentelor de importare si ordonare date, auditarea activitati si prin niveluri de securitate adaptate fiecarui rol.

Transformati informatia in avantaj competitiv prin intermediul functionalitatilor extinse si prin facilitatile de raportare in timp real oferite de Microsoft Dynamics CRM, prin intermediul solutiilor personalizate.

  • Analizati in timp  real  performanta  afacerii  cu ajutorul   rapoartelor predefinite sau configurabile si modalitati facile de analiza si interpretare a datelor
  • Utilizati  interfete bazate pe roluri, modalitati de afisare personalizata, liste si forme adaptate fiecarui tip de utilizator in  parte, aducand   experienta CRM  cat mai aproape de necesitatile utilizatorilor.

Cresteti veniturile si rata de inchidere a oportunitatilor:

  • Alocati mai mult timp vanzarilor si reduceti timpul necesar sarcinilor administrative;
  • Beneficiati de vizibilitate sporita asupra intregului ciclu de vanzare;
  • Monitorizati oportunitatile de vanzare, modul in care acestea sunt tratate;
  • Previzionati in timp real volumul vanzarilor.

Sporiti eficienta activitatilor de marketing derulate:

  • Oferiti specialistilor de marketing instrumente flexibile de segmentare, administrare a campaniilor si monitorizare a rezultatelor, analize de business complete, cu impact in cresterea eficacitatii intregului proces;
  • Transformati comunicarea cu clientii dvs. intr-o comunicare personalizata, bazata pe preferintele fiecarui client in parte;
  • Identificati eficient oportunitatile si tendintele din piata cu ajutorul instrumentelor de segmentare intuitive, a regulilor de formatare conditionata si a functiilor avansate de raportare.

Cresteti calitatea serviciilor livrate de departamentul „Servicii Clienti”, stimuland loialitatea clientilor.

  • Oferiti echipei dvs. instrumente care simplifica administrarea cazurilor de suport, imbunatatesc procesul de escaladare a cazurilor si permit o administrare mai eficienta a conturilor;
  • Reduceti costurile;
  • Administrati toate mesajele e-mail, intalnirile, contactele si informatiile despre client, intr-o singura interfata, prin clientul Microsoft Outlook;
  • Maximizati fiecare interactiune cu clientii, de la sondaje de marketing la ofertare si vanzare pana la rezolvarea cazurilor de suport, beneficiind de o perspectiva completa asupra clientului.

Parteneri

wmware
Microsoft
Adobe
eset
Bitdifender
veeam
Microsoft Azure

Vrei sa lucrezi cu noi?