Servicii de suport, update si mentenanta

DesmondServiciiServicii de suport, update si mentenanta

In era tehnologiei activitatea companiilor este dependenta de infrastructura IT.

  • Care ar fi impactul asupra activitatii companiei dumneavoastra in situatia in care intreaga infrastructura sau un echipament critic devine indisponbil?
  • Stiti care sunt costurile/pierderile generate de o astfel de situatie si care este timpul maxim acceptabil pentru a fi remediata?

Pentru o functionare optima pe toata perioada de exploatare, orice echipament sau infrastructura IT are nevoie de mentenanta. 

Desmond, in calitate de partener IBM, Cisco si Lenovo, va ofera solutii de mentenanta si suport, consultanta in alegerea optima a lor in functie de necesitatile business-ului dumneavoastra, pentru fiecare din brandurile  mentionate.

Serviciile de mentenanta si suport sunt sustinute de producatori direct prin angajati proprii sau prin partenerii autorizati, oameni specializati si a caror disponibilitate este asigurata, avand un timp de raspuns si de rezolvare a incidentelor garantat intr-un anumit interval de la semnalarea problemelor aparute (SLA – Service Level Agreement).

Servicii de mentenanta si suport cu SLA garantat acopera o gama larga de echipamente cum sunt serverele, unitatile de stocare, surse neintreruptibile, etc.

Serviciile de mentenanta si suport pot fi achizitionate :

  • odata cu echipamentele ca service pack, si vin sa completeze conditiile de garantie pentru a imbunatati timpul de raspuns, de a asigura acces la update-uri si upgrade-uri software, suport tehnic online sau la sediul beneficiarului;
  • ulterior, la iesierea din garantie a acestora pe baza de contract de mentenanta si suport.

Prin achizitia serviciilor post garantie, in functie de nivelul de SLA ales/solicitat, beneficiati in continuare de suport tehnic, de acces la ultimele versiuni de software si de inlocuirea a echipamentului defect.

In orice infrastructura IT, echipamentele de comunicatie pot reprezenta un element critic.

Pentru mentinerea functionalitatii acestora in parametri, Desmond in calitate de Cisco Select Partner, vine in sprijinul dumneavoastra cu servicii de suport si de garantie astfel incat infrastructara de comunicatii sa fie cat mai putin afectata. Prin Serviciile SmartNet sunt acoperite probleme de configurare, de update si de inlocuire a echipamentelor defecte atat in perioada de garantie cat si post garantie.

Serviciile de suport SmartNet pot fi asociate atat echipamentelor (Switch, Router, Firewall, Acces Point, Server) cat si software-ului.

Serviciile SmartNet nu prelungesc garantia standard, ci inlocuiesc garantia standard oferita de Cisco avand un timp de raspuns si de rezolvare asumat.

  • Castigati timpul pe care l-ati petrece cautand si lucrand cu multipli furnizori.
  • Plata serviciilor contractate se poate face la livrare ( pentru service pack-uri), anual sau trimestrial in cazul contractelor de mentenanta post garantie.
  • Imbunatatiti livrarea serviciilor si gestionarea situatiilor dificile.
  • Reduceti incompatibilitatile dintre furnizori.
  • Izolati si rezolvati rapid problemele.
  • Mentineti disponibilitatea sistemului si retelei.
  • Reduceti costurile si imbunatatiti eficienta echipei IT.
  • Acces la TAC (Technical Assistance Center) pentru suport in configurarea si identificarea problemelor semnalate: suport tehnic 24h/365zile – prin mail si telefon.
  • Acces la update-uri si upgrade-uri pentru software, sistem de operare, etc.
  • Inlocuirea echipamentului defect in 4 ore sau NBD (Next Business Day) de la confirmarea defectului in functie de nivelul de SLA ales si de disponibilitatea serviciului in zona in care este instalat echipamentul.

Parteneri

Microsoft - logo
Polycom - logo
wmware_logo
Check Point - logo
Fortinet - logo
Bitdifender - logo
IBM - logo
Lenovo - logo
Cisco_logo
hpe logo parteneri servicii
kaspersky logo

Parteneri

Vrei sa lucrezi cu noi?

Vrei sa lucrezi cu noi?